Telefooncentrale - PABX
Telefooncentrale - PABX is niet meer weg te denken uit een professionele organisatie. Uw oproepbeheer is cruciaal om professioneel te communiceren. Vandaag de dag is het aanbod uitgebreid en ziet men dikwijls het bos door de bomen niet meer.
We willen dan ook samen met u naar de juiste oplossing zoeken. Een telefooncentrale op maat van uw zaak.
Professioneel onthaal
Verwelkom uw klanten met een persoonlijke boodschap. Dankzij een keuzemenu op uw telefooncentrale verbindt u de klant meteen met de juiste dienst.
Integratie
Integreer uw telefooncentrale met uw Office 365 contacten en bel eender welk nummer via een click-to-dial applicatie. Identificeer uw klanten eenvoudig via een koppeling met uw ERP-pakket.
Voicemaildiensten
Personaliseer uw afwezigheidsboodschap via de software van uw telefooncentrale. Dit in functie van verlofperiodes, kantoor- en sluitingsuren.
Optimale bereikbaarheid
Verbind uw smartphone met uw telefooncentrale, dankzij de handige app. Zo bent u overal bereikbaar op uw vast nummer.
Beheer van uw oproepen
Beheer alle oproepen op uw telefooncentrale: doorverbinden, automatische doorschakelingen, routering op basis van zelfbepaalde criteria...
Hybride oplossing
Een telefooncentrale kan zowel aangesloten worden op VOIP, IP-telefonie en indien noodzakelijk kan ook uw oude ISDN- lijn gekoppeld worden. Kortom, voor elk type hebben we een oplossing.
Telefooncentrale in de cloud
Professionele communicatie is belangrijk in het contact met uw klanten en partners. Mis geen enkele oproep meer en zorg ervoor dat uw contacten meteen de juiste persoon aan de lijn krijgen.
Draag altijd uw zakelijk vast nummer overal mee, zowel op uw mobiel toestel, thuis op uw pc, als op uw vast toestel op kantoor.
Een telefooncentrale - PABX in de cloud is de ideale oplossing en kan zowel voor een eenmanszaak, als voor een middelgrote onderneming. De grootste troef hierin is de schaalbaarheid van het systeem. Toevoegen of verwijderen van gebruikers kan op maandelijkse basis gebeuren. Kortom een telefooncentrale die meegroeit met uw bedrijf.
Telefooncentrale on-site
Haal meer uit je telefooncentrale dankzij de verschillende integratiemogelijkheden. Zo kan u uw ERP-pakket en O365 eenvoudig koppelen aan uw PABX en rechtstreeks bellen vanuit deze tools. Klantenfiches verschijnen bij het ontvangen van oproepen. Hiermee garandeert u een professioneel onthaal en optimale ondersteuning.
In tegenstelling tot de cloud telefooncentrale - PABX, laat de on-site telefooncentrale toe klassieke lijnen zoals PSTN en ISDN, maar ook (S)IP aan te sluiten.