End user support

End user support

Voor grote ondernemingen en publieke entiteiten, biedt Vandenabeele tal van oplossingen aan om het beheer van uw mobiele vloot en corporate assets te vereenvoudigen.

 

Als Proximus Mobile Expert onderscheiden we ons door met onze klanten zowel op strategisch en operationeel niveau ondersteuning te bieden. Vandenabeele beschikt over jarenlange ervaring die op maat van uw bedrijf ingezet kan worden.

V-desk

Vereenvoudig SIM en hardware management via een centraal self service platform. Laat medewerkers toe zelf hun professionele assets te beheren in een volledige gecontroleerde omgeving. Bepaal zelf hun rechten en bouw approval chains in waar nodig.

Professionele help desk

Ons binnenshuis professionele help desk is het persoonlijk aanspreekpunt voor u en uw medewerkers. We werken steeds volgens het principe "first call resolution" met oog op maximalisatie van de end user satisfaction.

Incident management

Garandeer een correcte aanname en opvolging van incidenten dankzij de uitgetekende flows volgens het ITIL principe. Als vlootbeheerder behoud je een 'helicopter view' via de maandelijkse statusrapporten. Verder zorgt een duidelijke escalatiematrix voor een transparant actieplan in geval van escalaties.

Reporting

Ondersteun uw HR & IT afdeling in het correct inventariseren van de professionele assets. Verschillende inventarisrapporten zorgen voor een duidelijke match tussen het HR bestand en de vloot. Breng afwijkingen meteen in kaart en stuur gericht bij.

Governance

Blijf op de hoogte van alles wat er in de vloot leeft dankzij een gezamenlijke deep dive in de beschikbare rapporten en gelogde incidenten. Transformeer SLA's naar XLA's door eindgebruikers ook een stem te geven en zorg voor een boost van de end user satisfaction.

Granulaire dienstverlening

Ons platform laat het toe om uw unieke bedrijfspolicy te integreren, dit op een zeer eenvoudige manier. Deze kan ten allen tijde worden bijgestuurd.

Consultancy op mobile phone policy

Consultancy op mobile phone policy

Duidelijke afspraken tussen u en uw medewerkers zijn essentieel in het ter beschikking stellen van professionele voordelen. De mobile phone policy is de rode draad waarmee u zowel het beleid van uw HR- en IT-afdeling samenbrengt in één duidelijk en bruikbaar document voor uw eindgebruikers.

Maar welke elementen dient u in kaart te brengen? Wat is voor uw HR-afdeling belangrijk en met welke flexibele verloningssystemen dient rekening gehouden te worden? Hoe kan de IT-afdeling het security beleid eenvoudig afdwingen? Hoe zit het met mensen die het bedrijf verlaten? En wat met nieuwkomers?

Een goeie mobile phone policy maakt de juiste balans in kostencontrole, security en user experience!

On-site support

On-site support

Een vernieuwing of uitbreiding van uw vloot is vaak complex en vergt grote inspanningen. Er zijn heel wat elementen die in kaart gebracht dienen te worden. Daarbij hangt de slaagkans van een dergelijk project af van de belevenis en adoptie van uw werknemers. Ons team staat steeds klaar om u bij te staan in de planning, communicatie, voorbereiding, opleiding en uitrol van de transformaties in uw vloot.

Van SLA naar XLA

Van SLA naar XLA

Diensten worden vaak gekoppeld aan vooropgestelde Service Level Agreements. Deze staan garant voor het naleven van de afspraken, maar behartigen minder de end user experience. Er wordt een steeds grotere focus op klantenbeleving gelegd en meer belang gehecht aan de valabele input van de gebruikers van de oplossingen.

Regelmatige peilingen in uw vloot waarbij gebruikers anonieme feedback en scores kunnen aangeven, zorgen voor tastbare elementen tijdens evaluatiegesprekken en actieplannen.

Transformeer uw SLA's naar XLA's en mik op een hogere tevredenheid!

Klanten aan het woord

"Qua communicatie en structuur verloopt de samenwerking bijzonder goed. Een vlotte administratieve afhandeling van bestellingen en vragen. Dit met één duidelijke contactpersoon. Als klant heb je een betrokken en betrouwbaar gevoel."

De Nationale Loterij

Wij geven graag een antwoord op uw vragen!